Hawkins & Brimble Luxusné Pánske mydlo, 100g
Hawkins & Brimble
Darček zadarmo
Ku každej objednávke
Blesková expedícia
Tovar máme SKLADOM
Doprava zadarmo
Pri nákupe nad 75 €.
Priamo od zdroja
Sme VÝHRADNÍ dodávatelia
Bohaté a jemné mydlo šetrne čistí pokožku celého tela a zanecháva ju sviežu a oživenú. Obohatené o esenciálne oleje pomáha koži zjemniť a vyživiť. Výťažok z ženšenu ozvláštňuje jedinečné zloženie a váš vzhľad tak bude vždy svieži. Vhodné pre všetky typy pleti. Vyrobené z palmového oleja zo 100% certifikovaného udržateľného poľnohospodárstva bez plastových obalov. Hmotnosť: 100g
Zabráňte kontaktu s očami. Vyrobené v U.K. Hawkins & Brimble je nová britská značka kozmetiky pre mužov - venuje sa starostlivosti pri holení, starostlivosť o fúzy, pleť i vlasy. Z pestrej ponuky produktov si vyberú vyznávači najrôznejších módnych štýlov. Značka Hawkins & Brimble predstavuje návrat k tradičnému holenie a motivuje muža, aby hrdo starali o svoj zovňajšok. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pre náročných mužov.
Zabráňte kontaktu s očami. Vyrobené v U.K. Hawkins & Brimble je nová britská značka kozmetiky pre mužov - venuje sa starostlivosti pri holení, starostlivosť o fúzy, pleť i vlasy. Z pestrej ponuky produktov si vyberú vyznávači najrôznejších módnych štýlov. Značka Hawkins & Brimble predstavuje návrat k tradičnému holenie a motivuje muža, aby hrdo starali o svoj zovňajšok. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pre náročných mužov.
Dodatočné parametre
Kategória: | Mydlá |
---|---|
Hmotnosť: | 0.108 kg |
Pôvod značky: | Anglicko |
Zloženie: | Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Aqua (Water), Glycerin, Parfum (Fragrance), Sodium Citrate, Sodium Chloride, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Coumarin. |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať komentár
Hawkins & Brimble je mladá britská značka ošetrujúca kozmetiky pre mužov, založená v roku 2016. Predstavuje renezanciu v starostlivosti mužov o svoj zovňajšok, návrat k rituálu holenia ako k symbolu mužstva. Cieľom značky je vynikať 100% kvalitou, trendovým dizajnom, fair-trade výrobou a originálnymi produktmi naplniť očakávania náročnej mladej generácie.