Hawkins & Brimble Pánsky Mycí gél na obličej, 150ml
Kód: HAW031DARČEK ZADARMO
Ku každej objednávke od nás dostanete darček ZADARMO.
BLESKOVÁ EXPEDÍCIA
Tovar máme SKLADOM, expedujeme v najkratšom možnom čase a to do 24 h.
DOPRAVA ZADARMO
Balíčky doručujeme už od 2,9 € alebo ZADARMO u objednávok nad 75 €.
PRIAMO OD ZDROJA
Sme VÝHRADNÍ dodávatelia viac ako 38 svetových kozmetických značiek.
Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Použitie: Naneste na vlhkú pleť, jemne vmasírujte a potom penu dôkladne opláchnite. Odstraňuje prebytočnú mastnotu, nečistoty. Pokožku dokonale vyčistí a zjemní. Výťažok z aloe vera vašu pokožku osvieži a ochráni pred UV žiarením. Zabráňte kontaktu s očami. Vyrobené v U.K. Zloženie: Aqua (Water), Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, cetearyl Alcohol, Peg-20 Stearate, Prunis Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerylstearate, Glycerín, Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Ethylhexylglycerin, Linalool Hawkins & Brimble je nová britská značka kozmetiky pre mužov - venuje sa starostlivosti pri holení, starostlivosť o fúzy, pleť i vlasy. Z pestrej ponuky produktov si vyberú vyznávači najrôznejších módnych štýlov. Značka Hawkins & Brimble predstavuje návrat k tradičnému holenie a motivuje muža, aby hrdo starali o svoj zovňajšok. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pre náročných mužov.Dodatočné parametre
Kategória: | Čistenie pleti |
---|---|
Hmotnosť: | 0.17 kg |
Objem: | 150 ml |
Složení: | Aqua (Water), Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Decyl Glucoside, Coco-Glucoside, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Citric Acid, Sucrose Laurate, Lauryl Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Tocopherol, Dehydroacetic Acid, Linalool, Sorbic Acid, Sodium Chloride |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať hodnotenie
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Hawkins & Brimble je mladá britská značka ošetrujúca kozmetiky pre mužov, založená v roku 2016. Predstavuje renezanciu v starostlivosti mužov o svoj zovňajšok, návrat k rituálu holenia ako k symbolu mužstva. Cieľom značky je vynikať 100% kvalitou, trendovým dizajnom, fair-trade výrobou a originálnymi produktmi naplniť očakávania náročnej mladej generácie.