Jeanne en Provence BIO Čistiaci gél na pleť - Jablko, 150ml
![Darček](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.fragonito.sk/user/banners/group_70_(2).png?661e8355)
![Skladom](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.fragonito.sk/user/banners/group_71_(1).png?661e83a4)
![Doprava](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.fragonito.sk/user/banners/group_155.png?661e83d7)
![Od zdroja](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.fragonito.sk/user/banners/group_73_(1).png?661e8406)
Čistiaci gél s jablčnou vodou a organickým glycerínom perfektne vyčistí a zjemní pokožku. Výťažky z jablka rozjasňujú vzhľad pokožky, prirodzene tónujú odtieň pokožky a liečia nedokonalosti. Najvhodnejšie pre normálnu a kombinovanú pokožku.
Bez umelých farbív
Bez umelej parfumácie
Neobsahuje zložky živočíšneho pôvodu
Netestované na zvieratách
Minimálne 99% prírodné zloženie< br />10-20% organických ingrediencií
Objem 150ml
Použitie:
Naneste na mokrú pokožku, vyhnite sa okoliu očí. Vytvorte jemnú penu krúživým pohybom a riadne opláchnite a osušte pokožku.
Jeanne en Provence je francúzska značka prírodnej ošetrujúcej kozmetiky, ktorá bola založená v Grasse roku 1978. Všetky výrobky obsahujú minimálne 95 % produktov prírodného pôvodu. Inšpirujú sa krásnymi kvetinovými kopcami Provence, odkiaľ tiež získavajú ingrediencie na výrobu.
Dodatočné parametre
Kategória: | Hmly, gély a peny |
---|---|
Aktívne látky: | glycerin, výtažek z jablka |
Objem: | 150 ml |
Pôvod značky: | Francúzsko |
Typ pleti: | smíšená, normálna |
Účinok: | Rozjasnenie, sjednocení, čistenie |
Kedy používať?: | na deň i noc |
Ochrana proti slnku: | bez SPF |
Zloženie: | Aqua (Water), Malus Domestica Fruit Water, Glycerin, Coco-Glucoside, Decyl Glucoside, Calcium Citrate, Parfum (Fragrance), Xanthan Gum, Coco-Betaine, Caprylyl/Capryl Glucoside, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Zakladateľ, Bernard Perrin, vždy pevne veril, že Francúzske vône musia byť známe všetkým. V roku 1978 sa preto rozhodol vytvoriť spoločnosť s cieľom ponúknuť vysoko kvalitné francúzske parfumy. Thibaud, syn zakladateľa, sa neskôr rozhodol obohatiť ponuku navyše o kozmetické produkty. Teraz svoje produkty dováža do viac ako 120 krajín.