Hawkins & Brimble Pánsky Hydratační pleťový krém pre mastnou pleť, 100ml
Kód: HAW012
DARČEK ZADARMO
Ku každej objednávke od nás dostanete darček ZADARMO.

BLESKOVÁ EXPEDÍCIA
Tovar máme SKLADOM, expedujeme v najkratšom možnom čase a to do 24 h.
.png?623993c2)
DOPRAVA ZADARMO
Balíčky doručujeme už od 2,9 € alebo ZADARMO u objednávok nad 75 €.

PRIAMO OD ZDROJA
Sme VÝHRADNÍ dodávatelia viac ako 38 svetových kozmetických značiek.
Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Pre perfektný výsledok aplikujte 1-2 kvapky na čistú, suchú pleť, najlepšie v t-zóne (oblasť najväčšieho výskytu mastnej pleti - čelo, nos, brada). Potom prstami jemne vmasírujte. Vhodný pre citlivú pokožku. S obsahom prírodných zložiek. Bez parabénov, farbív, minerálnych olejov, SLS / SLES Nie je testované na zvieratách. Zabráňte kontaktu s očami. Vyrobené v U.K. Hawkins & Brimble je nová britská značka kozmetiky pre mužov - venuje sa starostlivosti pri holení, starostlivosť o fúzy, pleť i vlasy. Z pestrej ponuky produktov si vyberú vyznávači najrôznejších módnych štýlov. Značka Hawkins & Brimble predstavuje návrat k tradičnému holenie a motivuje muža, aby hrdo starali o svoj zovňajšok. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pre náročných mužov.Dodatočné parametre
Kategória: | Pleťové krémy a čistenie |
---|---|
Hmotnosť: | 0.214 kg |
Objem: | 100 ml |
Složení: | Aqua (Water), Propanediol, Cetearyl Alcohol, Tapioca Starch, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Zea Mays (Corn) Starch, Cetearyl Glucoside, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Avena Sativa (Oat) Meal Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ethylhexylglycerin, Glycerin, Avena Sativa (Oat) Kernel Oil, Citric Acid, Tocopherol, Caffeine, Sodium Hyaluronate, Panax Ginseng Root Extract, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Coumarin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať hodnotenie
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Hawkins & Brimble je mladá britská značka ošetrujúca kozmetiky pre mužov, založená v roku 2016. Predstavuje renezanciu v starostlivosti mužov o svoj zovňajšok, návrat k rituálu holenia ako k symbolu mužstva. Cieľom značky je vynikať 100% kvalitou, trendovým dizajnom, fair-trade výrobou a originálnymi produktmi naplniť očakávania náročnej mladej generácie.